♥ Z har hittat genvägen till paradiset ♥

Publicerat: december 4, 2010 i Uncategorized

”Tyvärr” finns det ingen internetuppkoppling där uppe,så jag har inte möjlighet att vara här på bloggen så mycket.

Men,nu när jag är nere på marken en stund så vill jag så klart passa på att visa hur vägen upp ser ut.

Först trodde jag att det var en regnbåge.Men,det var inte speciellt mycket regn en iskall decembermorgon och det var inte heller en båge,så jag traskade iväg för att ta en närmare till på den vackra skapelsen.Det gick bara inte att låta bli,kanske skulle den gå att äta…Tungan ute

Det gjorde den såklart inte,men den var ett redigt ögongodis.Glad

 

z.jpg

kommentarer
  1. Andromeda skriver:

    Jag har funderat lite på var du hållit hus… Härligt att få veta att det är i paradiset du har varit!

  2. Susanne skriver:

    Wow, vilken bild! Skönt att du tittar till oss i vanliga världen ;O)

  3. Helena skriver:

    Men vännen – var där uppe håller du hus nu för tiden? Har undrat var du är.Mycket vacker bild!Kram

  4. knaskorken skriver:

    Wow! Du hittade kanalen dit universum skickar kraften! … Imponerande hördu! 🙂

  5. Madonnan skriver:

    Så jättevackert! Imponerande.Kram

  6. Agnetha skriver:

    Tumme för fint !Du kan väl skriva en rad och berätta hur du har det där uppe, det finns nog många som vill hänga med kan jag tro.Ha det så gott goa Zombie !Kram

  7. Ninapinas skriver:

    Vem vill inte ha en genväg till paradiset?

  8. knaskorken skriver:

    Kokko här är jag var är du? *rotar ibland eneriset…. ingen här och ingen lillzäta där?Då har hon kanske blivit beamad till himmelen!?

  9. Andromeda skriver:

    LITE nyfiken är jag allt på vad du har för dig 😉

Lämna en kommentar