♥Jorå,nog är blåmärkena tillbaks ♥

Publicerat: februari 4, 2011 i Uncategorized

Vi hade innebandypaus över jul och nyår.Nu har vi kört några pass och man har hunnit få sina smällar av killarna.Men,jag måste säga att jag har rejäl tur ändå.Trots att man får kanonerna i skalle,ansikte och mage ibland,så har ingen av bollarna skadat på allvar.Träskallen tål en del. 😉

Allt eftersom alla kompisar i ”originalgänget” har droppat av,så har även jag funderat på att sluta.Det känns som att det är lite fel division för mig,när det hela tiden kommer in nya,i mina ögon elitspelare.Det är endast en tjej till som är med ibland och hon är ung & vältränad & ingen gammal zombie.Så länge jag får hålla mig i vägen framför mål så går det ändå rätt bra,så det är svårt att lägga av och det är flera i gänget som jag skulle sakna om jag inte fick träffa dem…Skäms Det är ett litet dilemma.

kommentarer
  1. Andromeda skriver:

    Roligt att du tittar in på bloggen ibland och lämnar ett avtryck :-)Kram

  2. Carita Liljendahl skriver:

    Ett litet problem för oss träskallar är ju att vi kan få stickor under naglarna då vi kliar oss i huvet, men smärttröskeln är ju hög 😀

    • Zombie skriver:

      Hahaha!Jaa…kanonen i pannan ömmade knappt efteråt,trots att det blev ett sår.Det är nog bra virke i knoppen. 😉

  3. Tummelunsen skriver:

    Uj, uj, uj! Inte får de väl slå på en stackars zombie, heller!? NÄ!

  4. Inger skriver:

    Jag röstar på att du ska fortsätta! :)Så länge jag har läst din blogg har det känts som att innebandyn är viktig för dig.

  5. True beauty skriver:

    Får du lätt blåmärken…kan man ju inte göra någonting…om man inte vill ha några…Vi andra bryr oss inte om man har några eller inte.Ha det gott

    • Zombie skriver:

      Näe,det får jag nog egentligen inte,men killarna skjuter hårt,så det går inte att undvika att få märken när man ska stoppa bollarna med kroppen. =)Tack detsamma!!! =)

  6. Agnetha skriver:

    Var är du nuförtiden ? På facebook ? Saknar dig här nämligen.Ta hand om blåmärkena och köp skydd till nästa match !Ha det gott !Kram

    • Zombie skriver:

      Jupp,jag huserar på andra sidor nu. =)Jag har faktiskt testat att spela med hyfsade målvaktsskydd. =DDu med & Kraaaam!

  7. Helena skriver:

    Du kanske ska spela ett tag till? Du tycker ju det är så kul. Men du får vara rädd om dig förstås! =)Kram

  8. sarahmara skriver:

    Hur kunde jag gissa det??=), men det är kul att du gillar bandy! Intressen är viktiga att ha!!!=O)

Lämna en kommentar